[ nak kahwin !!! ]

arini .. aku diutuskan untuk melaksanakan satu tugas iaitu menyiapkan assignment 
"HKR111-pengurusan kekeluargaan islam"
yang bertajuk ....
"IBADAT,ADAT,KURAFAT DALAM PERKAHWINAN MASYARAKAT MELAYU"
kalau aku tengok macam tak lengap tapi ...
*ah ! hantar je la .. janji siap .. ngade-ngade nak yang complete ..
"manusia sering melakukan kesilapan"
*memang akan keluar kata-kata madah macam ni sebagai alasan kukuh ..
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA !!!

tapi ......
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
KENAPA AKU TETIBE RASE NAK KAWIN JUGAK ??!!

hehe .. ni contoh-contoh gambar and kalau boleh nak yang macam ni ..







pelamin lak .....

macam ni pon boleh ...

lawa gak ...

yang ni pon ok ...

haaaa !! MERIAH !!

cincinnyer nak yang ....

aku suka yang bling2 !! YEAH !!
tapi aku lagi suka yang simple .. tapi jangan emas ..
emas putih tape .. =]



KEK !!!





tapi .. aku tak suke yang banyak krim .. cepat muak .. hehe ..


da macam banyak sangat je .. cerewet tak aku ni ?? huhu ~~
ape pun bentu perkahwinan aku .. aku bersyukur seadanya ..
"kita merancang,tuhan yang tentukan ..."
AHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAAA !!


NAK YANG MACAM NI !!!!



sekian .....
Comments
0 Comments
Comments
0 Comments