fun in the Saturday

yang fun sangat tu sebab aku pergi SEGAMAT !! ahahahahahhahahhahaa !! walaupun segamat tu takde ape2 tapi ade 'mata air' pun dah cukup buatkan segamat tu sebuah bandar yang indah .. "mase bercinta,semua yang dipandang indah belaka" .. cinta segala2 nya ... sampaikan sanggup bergadai maruah,harta dan nyawa .. tapi ingat .. cinta itu kita sendiri tak pasti bile dia boleh jadi jodoh or not ... so,jangan jatuhkan or bagi sesuka hati je crown yang korang junjung,ok!

tapi aku bukan nak cerita pasal cinta or jodoh ni .. just want to share my lovely story .. this is about aku keluar dating dengan my dear hari sabtu lepas .. hehe .. sampai tak sarapan ... main point dia sebenarnye nak melawat dia sakit .. my dear kata dia demam .. so aku ambik la 'mc sendiri' nak pegi melawat dia .. tapi dia dah kurang sikit dah sakitnye .. hehe .. demam rindu la tu .. so kitorang pun jalan2 naik kereta .. then,time dia pegi bank,aku ternampak sebuah kenderaan yang aku nak sangat naik lepas tu .. iaitu KERETAPI !!! sudah terlepas dan berlalu pergi .. punye la risau time tu tak tau dah macam mana nak balik,suddenly !! my dear kata dia nak hantar aku balik .. CHEWAH !!! CWEET GITU !! hehe ... patut la tak kasi aku beli tiket awal2 .. huhu .. so,lastly my dear yang hantar .. siap hantar message kat ibu "iu,arini akak tak jadi balik sebab ketapi dah lepas" <--- ni punca excited + happy terlampau .. hihihi ..




that's all .. thank you !! <--- happy belum habis ..
Comments
0 Comments
Comments
0 Comments