miss you friends



kalau korang teror la .. ceh teka aku yang mane ?? hehe ... SAPE YANG DAH TAU DIAM OK ! hehe ... picture ni aku lukis gune software paint .. aku lukis sebab aku rindu sangat kat diorang .. time keje ni la teringat kenangan yang kami pernah lalui ... (hope diorang tak lupe ..) .. banyak sangat .. the good and the bad times we've been through them all .. sampai ade yang tak teringat sebab banyak sangat .. walaupun kami kenal lebih kurang 1 tahun .. JUST IN 1 YEAR !! kadang2 aku sampai jelous kalau diorang kawan dengan orang lain .. rase macam tersisih ... aku dah anggap diorang tu macam adik beradik aku sendiri .. macam mane aku sayang family aku,macam itu la sayangnye aku kat diorang .. CAN YOU IMAGINE? hurrrmm ...
tapi sekarang,aku rase semuanye dah berubah,banyak sangat .. WHY? because of me? WHY ME? ( woi,banyaknye soalan kau? ) ehehehee .. sorry2 .. tapi apa2 pun .. you are still my beloved friends for ever until i die.. no matter how .. thanks my friends and sorry .. i cannot be your special friends as you wish... forgive me my weakness ..
Comments
0 Comments
Comments
0 Comments