lame rasenyer ...

WAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAA !!!

dah lame tak update blog !! giler la ... lame seyh ... biase la .. sekrang ni busy sikit dengan kerja .. aku ni mane boleh duduk rumah ... ade je cuti mesti nak keje ... aku suke kalau buat something yang akan bagi aku hasil dari titik peluh aku sendiri ... sekarang ni aku kerja kat kedai topup HOTLINK .. KINI ANDA BOLEH !! hehe ... 

time boring2 ni la baru teringat nak update blog .. dah lame rasenyer tinggalkan blog macam tu je ... owh .. nak cherite ni ... aritu aku bukak la blog someone ni .. hehe .. tetibe aku tengok blog dia .. WALAWEYH !! BERGAYE SIOT !! kuang ajo ... aku nak blog macam tu .. :(  
aku pun start la carik kat google.com hehe ... try la usha2 ... tak jumpe jugak .. adoi .. macam mane la dia buat blog dia tu ... GERAM seyh !!! sampai sekarang aku carik still tak jumpe .. kalau korang ade care macam mane nak chantikkan blog aku yang tak cantik ni ,.. bagitau aku cepat2 ok ! aku akan berusaha sedaya upaya dengan keringat aku untuk menghias blog aku ni .. YEAH !!! 
Comments
0 Comments
Comments
0 Comments