pakej pertunangan




AKU DAH 22 !!

going too --------->> PERTUNANGAN 

kui.. kui... kui...

dalam sejarah hidup aku, baru hari ini aku tau yang "pertunangan" tu kene guna duit perempuan ??? (nampak sangat ketinggalan zaman aku ni..). yang menyebabkan aku boleh tau information yang penting banget ni is from my mother...

ME : IBU, TUNANG TU KENE PAKAI DUIT PEREMPUAN AE?
IBU : YE LAH. TAKKAN SEMUA NAK MENGHARAP LELAKI? POKAI LA.

ok... so now aku agak kelam kabut.... 
ade la certain2 pakej yang aku jumpa and agak murah la...




1) first choice : De' Zac Singgahsana


Pelamin Mini @ Hiasan Bilik Tidur
Baju Sanding "P"
1 x Solekan
harga : RM550.00++
no 224, jalan senohong, taman sri paya 86000 Kluang, Johor.
017 7177 537


2) ok.. yang ni kedai member aku... : Zaareen Bridal  (depan perkuburan Islam kampung melayu,kluang)
3) other than that : Andaman Kak Yam 
  • (RM600)
  • Kak Yam 013 - 765 2830 atau Tasha 013 – 237 7001
  • solekan tunang, pelamin mini, bunga pegang, aksesori pengantin, bantal duduk
  • sewa kanopi : http://www.bridal2u.com/?p=997
  • NO 11A, JALAN KENCANA 1A/1, PURA KENCANA, SRI GADING, BATU PAHAT
$
4) photography.. : Kedai Gambar Kami (catlina7@yahoo.com, 0137449963 (Catlina))

banyak lagi la... kene pandai pilih... huhu... 

aku sampai tak tau nak pilih yang mane... heheheheheheheeee....


Comments
0 Comments
Comments
0 Comments